EUROPART integrerer Truckpower-afdelinger i NRW

Virksomhed
  • Integration af filialerne i Mönchengladbach, Krefeld, Emmerich og Ratingen i EUROPART-netværket
  • Erfarne medarbejdere forbliver kontaktpersoner for kunderne
  • Kunderne nyder godt af det brede EUROPART-produktsortiment, online-bestillingssystemet og den høje tilgængelighed af dele

Hagen, 06.02.2023 - EUROPART overtog Truckpower-afdelingerne i Mönchengladbach, Krefeld, Emmerich og Ratingen i det eksisterende EUROPART-netværk i begyndelsen af februar. Medarbejderne fra Truckpower-afdelingerne i Köln og Hilden vil med øjeblikkelig virkning styrke teamene i EUROPART-afdelingerne i Köln og Düsseldorf. Truckpower Holding GmbH havde indgivet konkursbegæring i december 2022.

"Med integrationen af fem tidligere Truckpower-afdelinger kan vi garantere kunderne i denne økonomisk stærke region en endnu bedre reservedelsforsyning tæt på dem," siger Olaf Giesen, CEO for EUROPART. "De eksisterende medarbejdere, hvoraf de fleste har mange års erfaring, vil fortsat stå til rådighed for kunderne som kontaktpersoner med kompetent rådgivning. Personligt glæder jeg mig meget over de nye engagerede kolleger, som har fundet deres plads i EUROPART-familien. Sammen vil vi gøre disse afdelinger fremtidsorienterede."

Kunderne på de tidligere Truckpower-afdelinger i Mönchengladbach, Krefeld, Emmerich og Ratingen vil nu nyde godt af det omfattende EUROPART-leveringsprogram og det brede produktsortiment af Premium Parts af eget mærke med 3 års fabriksgaranti. Ud over erhvervskøretøjsdele til alle køretøjsklasser og alle gængse erhvervskøretøjsmærker tilbyder virksomheden også et stort udvalg af værkstedsudstyr og -indretning, arbejdstøj, lastsikringsudstyr samt driftsmaterialer og værkstedsartikler. Værksteds-onlinesystemet EWOS 3.0 tilbyder organisatoriske løsninger og bestilling af reservedele døgnet rundt. Med en ny integreret VIN-søgning for de 7 største producenter af erhvervskøretøjer og visning af OE-numre giver EUROPART sine kunder mulighed for et ubegrænset antal VIN-søgninger i EWOS. Derudover støtter EUROPARTs kompetencecenter kunderne med teknisk ekspertise og individuel rådgivning.

Pressekontakt: Daniel Zinn Martinstraße 13 58135 Hagen d.zinn@europart.net Tel.: +49 (0) 2331 3564-4103

Om EUROPART EUROPART er den førende forhandler af reservedele og tilbehør til erhvervskøretøjer, busser og specialkøretøjer i alle klasser i Europa. Derudover tilbyder EUROPART sine vigtigste kundegrupper fra erhvervskøretøjsværksteder, transportvirksomheder og flådeoperatører et bredt udvalg af værkstedsartikler: Dette omfatter områderne kemikalier, værksteds- / driftsudstyr og fittings, fastgørelsesteknik, arbejdssikkerhed og meget mere til den daglige drift. EUROPART har et internationalt netværk og er repræsenteret med over 1.600 medarbejdere i 28 lande.

Press contact:
Kira Kebekus
Martinstraße 13
58135 Hagen
k.kebekus@europart.net

EUROPART integriert Truckpower Standorte in NRW - 01

Credits: EUROPART

Web, JPEG (479 KB) Print, JPEG (0,2 MB)

EUROPART integriert Truckpower Standorte in NRW - 02

Credits: EUROPART

Web, JPEG (479 KB) Print, JPEG (0,2 MB)